Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Příliš brzy na canvas?

Příliš brzy na canvas?

Zprávičky Webdesign

Nálepky:

Do diskusí, které se odehrávají i na Zdrojáku, dobře zapadá článek z webu Atomic Robot Design s názvem It might be too early to build client work with canvas but that doesn’t mean it’s too early to learn. Nadpis v podstatě vyjadřuje celou argumentaci: canvas tu je a bude, vznikl z potřeby vývojářů, nikoli proti jejich vůli. Prohlížeče, které jej nepodporují, mají stále významný podíl na trhu. Postavit web na canvasu je možná v tuto chvíli předčasné, ale vývoj je předvídatelný – podíl prohlížečů, které s ním dokáží pracovat, poroste, a učit se s ním pracovat tedy dává smysl.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
3 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Čelo

Moje řeč! Moje řeč! Vyjadřuje to přesně můj názor, co jsem se tu snažil ohledně celého HTML5 vyjádřit :)

blizz
pas

Přidám názor Flash vývojáře, kterého živí hry na Facebooku. Canvas je určitě zajímavá věc, hlavně z důvodu jednotné technologie pro všechny platformy včetně iOS. ALE je nutné počkat, nejen na penetraci browserů, ale hlavně na to, až samotná technologie dospěje co se týče funkcionality a vývojářských nástrojů. Do té doby (podle mě ještě dlouhé) je efektivnější zůstat u Flashe, který na většině zařízení běží pomocí pluginů a na iOS běží formou kompilace do nativní aplikace.

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.